D.U.K

Dažnai užduodami klausimai

1. Ar galima užsakytas prekes grąžinti ar pakeisti?

Taip, užsakytas prekes galite grąžinti arba pakeisti per 14 dienų nuo pristatymo datos, jei jos atitinka mūsų grąžinimo politikos reikalavimus. Prekės turi būti nenaudotos, nepažeistos ir originalioje pakuotėje.

2. Per kiek laiko pristatote prekes?

Prekes pristatome per 1–3 darbo dienas visoje Lietuvoje. Pristatymo trukmė gali skirtis priklausomai nuo jūsų gyvenamosios vietos ir prekių prieinamumo.

3. Kokie yra pristatymo būdai?

Siūlome kelis pristatymo būdus:

- Pristatymas į namus per kurjerį.

- Pristatymas į pasirinktą paštomatą.

- Nemokamas atsiėmimas mūsų sandėlyje (jei ši galimybė aktyvi).

4. Kaip galima atsiskaityti už prekes?

Siūlome šiuos atsiskaitymo būdus:

- Mokėjimas banko kortele (debetine arba kreditine).

- Elektroninė bankininkystė.

- Pavedimas į mūsų sąskaitą.

5. Ar suteikiate garantiją prekėms?

Taip, visoms mūsų parduodamoms prekėms taikoma gamintojo garantija. Garantijos trukmė priklauso nuo prekės tipo ir gamintojo nurodymų. Jei prekė sugenda garantiniu laikotarpiu, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi.

6. Ar galite padėti išsirinkti tinkamus produktus?

Žinoma! Mūsų specialistai visada pasiruošę padėti jums pasirinkti tinkamus interjero dekoro sprendimus, atitinkančius jūsų poreikius ir biudžetą. Susisiekite su mumis telefonu ar el. paštu.

7. Ar siūlote nuolaidas didesniems užsakymams?

Taip, jei užsakote didesnį kiekį prekių, galime pasiūlyti individualius kainų pasiūlymus. Kreipkitės į mus dėl detalesnės informacijos.

8. Kaip galėčiau su jumis susisiekti?

Galite susisiekti su mumis šiais būdais: